.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران و اعتراض به عملکرد ضعيف دستگاه‌ها
در حاشيه جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات اعتراض نمود...
استاندار مازندران و اعتراض به عملکرد ضعيف دستگاه‌ها

با توجه به در پيش بودن مناسبت اولين سالگرد سفر استاني رياست جمهور و هيأت دولت به مازندران و اهميت و ضرورت اجراي سريع مصوبات جلسه‌اي با حضور استاندار مازندران و نمايندگان و مسؤولان دستگاه‌هاي اجرايي استان در سالن اجتماعات استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا تاكنون از 196 مصوبه استان 53 مصوبه در حال پيگيري است، 113 مصوبه در مرحله اجرا است و 30 مصوبه اجرا شده است.

در اين جلسه طبق دستور استاندار نمايندگان دستگاه‌ها به قرائت گزارش عملكرد خود در زمينه اجراي مصوبات مهم مربوط به بهداشت و درمان ، جهاد كشاورزي ، تربيت بدني و راه و ترابري پرداختند كه در ابتدا مصوبات سازمان بهداشت و درمان در خصوص بيمارستان‌هاي فوق تخصصي ، ساري ، بهشهر ، كياسر و قائمشهر بود كه اجراي آنها به اتمام رسيده است ، همچنين در خصوص كانكس‌هاي بين‌راهي، تكميل دانشگاه علوم پزشكي ، تكميل بيمارستان شيرگاه بوده است كه غير از بيمارستان شيرگاه كه از بودجه 100 ميليون توماني برخوردار است موارد ذكر شده در حال طراحي و مطالعه است.

نماينده وزارت بهداشت و درمان در استان در اين جلسه گفت: تاكنون از 100 واحد مسكوني كه قرار بود براي پزشكان ساخته شود، 600 ميليون تومان اعتبار براي ساخت 50 واحد آن اختصاص يافته است و ساخت 50 واحد آن نيز از محل منابع استانداري است كه از 50 واحدي که اعتبار آن تخصيص يافته 16 واحد آن ساخته شده و مابقي به دليل محدوديت زمين متوقف مانده است.

شفقت، استاندار مازندران در خصوص اختلاف نظر در مورد آغاز ساخت بيمارستان در پلور و وانا عنوان كرد: جمعيت در قسمت وانا متمركزتر از منطقه پلور است لذا تأسيس بيمارستان در وانا از ارجحيت برخوردار است.

با هشت مصوبه‌اي كه در خصوص سازمان تربيت بدني صورت گرفته بود طبق بيان نماينده اين سازمان، احداث 16 سالن ورزشي بانوان بوده كه از اعتبارات شركت نفت جهت احداث بهره مي‌برد كه تاكنون 45 الي 50 درصدپيشرفت فيزيكي داشته است ، سه سالن تا اواخر آذر و مابقي تا دهه فجر افتتاح خواهد شد و همچنين از احداث 17 سالن آقايان كه تا 25 مهر شروع به كار خواهد كرد خبرداد.

مهندس شفقت گفت: تربيت بدني با در اختيار داشتن سه پيمانكار پيشرفت فيزيكي كمي داشته است.

در ادامه جلسه نماينده سازمان گردشگري از ايجاد موزه شهدا در گلزار شهداي تنكابن ، آمل و باغ زيتون بهشهر با تخصص اعتبار 100 ميليون تومان صحبت كرد ، او در خصوص مصوبه احداث 50 مكان رفاهي بيان كرد: سازمان مكان مشخصي به شركت توسعه گردشگري سپرده است كه متأسفانه هيچ كاري در اين خصوص انجام نشده است ، ايجاد مناطق 60 گانه گردشگري و طرح سالم سازي دريا از محل اعتبار سال 85 از جمله عملكردهايي بود كه وضعيت آن به طور كامل مشخص نشده است.

نكات مورد بحث مصوبات جهاد كشاورزي واگذاري زمين براي 16 شهرك دامپروري و گلخانه‌اي در بهشهر ، نكا ، ساري ، بابل ، چالوس و نوشهر بود که به گفته نماينده جهاد كشاورزي منابع طبيعي تهران همكاري لازم را در اين خصوص نداشته است.

او همچنين از واگذاري 118 هكتار زمين به شهرك صنعتي و 24 هكتار به افراد حقيقي در گزارش خود خبر داد.

نماينده راه و ترابري هم در مورد جاده نكا – اميرآباد و همچنين جاده نور چمستان و آمل را در دست مطالعه بيان كرد و افزود: جاده رستمكلا به اميرآباد در حال اجراء است كه پنج كيلومتر آن آزاد است.

شفقت، استاندار مازندران در خصوص جاده اميرآباد ، دامغان تأكيد كرد: هدف ما بندر اميرآباد است يعني ما بايد اين جاده را در مسير اميرآباد ، بهشهر ، پارسند و دامغان طراحي كنيم.

شايان ذكر است در حاشيه اين جلسه عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات موجب اعتراض شديد استاندار شد و وي خاطرنشان كرد: بعضي از دستگاه‌ها پيگير مصوبات به آن صورت نيستند و تا قبل از پايان آبان ماه بايد وضعيت مصوبات خود را مشخص كنند.

شفقت افزود: وزارت نيرو در خصوص شبكه آبها و برق رساني بسيار ضعيف عمل كرده است.

وي متذكر شد: دستگاه‌هاي اجرايي بايد تا پايان مهرماه گزارش مستقل و موفق خود را در زمينه اجراي مصوبات سفر رئيس جمهور ارائه كنند .

استاندار با اشاره به مستند سازي وضعيت پيگيري و اجراي مصوبات سفر تا آخر آبان ماه نسبت به اجرايي کردن مصوبات از سوي دستگاه‌ها تاکيد کرد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.868 seconds.